Til kassen
Totalt: 0
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
Til kassen
Total: 0,-
Fri frakt over 1500,- | 10% rabatt til husflidslag
Fri frakt over 1500,-

Frakt og retur

1. PRISER OG BETALING

Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK.
Hos oss kan du betale både med faktura og kort via Klarna Checkout. Raskt, trygt og enkelt.
Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.

2. FRAKT

Vi har fri frakt på ordrer over 1500,-
Fraktfrie forsendelser gjelder ikke løkkegarn, tilbudsgarn eller tyngre vevredskaper som vevstoler, vevkrakker, rennebommer o.l. og vevskjeer som må sendes separat. For disse varetypene blir fakturert med frakt etter egne satser.
Vi sender ut varer onsdager og fredager hver uke pga henterutiner hos transportør.
Du har også mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.
Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.

For vevskjeer bredere enn 120 cm, belastes pakken med egne satser

Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnadene dette medfører. Inntil 500,-

3. RETUR

Du har alltid 14 dager full returrett når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg.
Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.
Hvis du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden. Fyll ut vedlagte angrerettskjema og send pakken til:
Daleburikken as
Sam Eydesgate 97a
3660 Rjukan

4. REKLAMASJON

Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.
Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.
Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.
Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.
Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.
Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.

5. KUNDESERVICE

Dalebutikken AS
Postadresse:
Sam Eydesgate 97a
3660 Rjukan

Mail: firmapost@dalebutikken.no
Tlf: 97042257

Produktet du valgte er lagt i handlekurven